Elégedetlen vagyok jelenlegi szállítmányozómmal

 

  • Mert pontatlan a szállítás
  • Mert nem kapok időben információt a szállítmányom hollétéről
  • Mert sokba kerül (drága?)
  • Mert nem ügyfélként kezel / nem kapok visszahívást
  • Nem jelzik előre az esetleges problémákat és / vagy költségeket

 

Amennyiben nem vis-major a késedelem oka (időjárás, hajókésés), a felelősség kérdése nem megkerülhető. Problémák minden szállítási folyamatban előfordulnak, azonban mi nem azok megoldására, hanem azok megelőzésére fektetjük a hangsúlyt, rengeteg időt és pénzt takarítva meg Önnek. Partnereink folyamatosan emelkedő száma igazolja vissza számunkra módszerünk helyességét. 

 

Naprakész információkkal szolgálunk az áruk holléte felől. Kollégáink telefonon, e-mailen vagy skype-on a lehető leggyorsabban válaszolnak kérdéseikre.

 

Ügyfeleinknek általában több árkategóriájú szolgáltatást kínálunk. Alternatíváink közül Ön is üzleti preferenciái szerint választhat. Szavatolunk azért, hogy az ajánlatunkban szereplő díjak - az érvényesség és a pótlékok esetleges változásának figyelembevételével - azonosak a számlánkon szereplő összeggel.

Ez minden kiadott ajánlatunk alján megtalálható!

 

A mi dolgunk, hogy üzleti igényeik alapján teljes körű és korrekt tájékoztatással segítsük Önt az optimális ár/érték arány meghatározásában. Természetesen személyes konzultációra is készen állunk segítve munkájukat, hogy a legjobb megoldást választhassák - hiszen ez közös érdekünk.

 

Tegyen próbára bennünket!

 

 

 

 

Kapcsolat

Központ: 1121 Budapest,
Tállya u. 16-18. I. ép. mf. 2. Telefon: +36 1 212 7654
Fax: +36 1 213 8898
E-mail: info@seahorse.hu

Kövessen minket a facebook-on!

Tovább a facebook-ra